برنامه های کمیته هنر و هنرمندان چهل و پنجمین دهه فجر  

در کمیته هنر و هنرمندان بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب، برنامه های این کمیته تشریح شد.

کمیته هنر و هنرمندان بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و سایر اعضا تشکیل شد.

 محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه جنس برنامه‌های کمیته هنر و هنرمندان، باید با جنس برنامه‌های دیگر کمیته‌ها متفاوت باشد، گفت: این کمیته باید برای تمام اقشار جامعه برنامه‌ریزی کند و جنس برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که متفاوت بودن مخاطب‌ها را در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر لزوم توجه بر کیفیت برنامه‌ها به جای کمیت، بیان کرد: جذب مخاطبان جدید باید در صدر برنامه‌ریزی‌های کمیته قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، اقشار مختلف را در بر می‌گیرد و ما برای جذب همه اقشار باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی نشاط آفرینی برنامه‌های کمیته هنر و هنرمندان را ضروری دانست و تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فیلم، هنر‌های تجسمی و موسیقی فجر، برگزاری جشنواره سرود در شهرستان راور، افتتاح سینما‌های بم و جیرفت و اجرای برنامه‌هایی در سطح شهرستان‌ها پ را از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی است.

ایجاد گذر هنر با حضور هنرمندان، ارائه خدمات هنری به مردم، اجرای برنامه‌هایی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و به همت بچه‌های مسجد، اجرای برنامه‌های خلاقانه، برگزاری رویداد تولید محتوا در ۳ حوزه پوستر، موشن‌گرفی و انیمیشن و در حوزه کلیپ و مستند در خصوص حادثه تروریستی کرمان، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و امیدآفرینی با حضور هنرمندان سراسر کشور، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی، اجرای تئاتر و... از جمله برنامه‌های پیشنهادی اعضای کمیته هنر و هنرمندان برای بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

برچسب ها: دهه فجر ، فرهنگ و هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار